Post by skepuninenen on Mar 6, 2022 2:44:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Prize Claw ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Prize Claw IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen het uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Prize Claw 2022 version ▞▞▞
Ik ben boos omdat ik heel ver ben gegaan in het spel en toen viel het me terug. Dus ik moest weer van voren af aan beginnen. En in het begin zijn er niet genoeg grepen om me bezig te houden. Ik heb geprobeerd advertenties te bekijken om meer grepen te krijgen, maar dat laat me ook niet meer toe. Ik speel het spel heel graag, maar ik krijg niet genoeg grepen!
Dit spel is zo leuk voor alle leeftijden, anders dan een peuter van 3 4 5 jaar zal het niet leuk vinden ouder dan dat die van dit spel zal houden Ik ben dol op dit spel en hetzelfde met mijn familie
Echt genoten van het spelen van dit spel. Er zijn meer puzzels nodig. Ik heb ongeveer een maand gespeeld en je blijft dezelfde puzzels herhalen.
Herpes emir dit fi VS Suu vet
Prize Claw Žaid. automat. bivj
Geme ini bagus tapi kenapa ada waktunya tolongya yang buat geme ini tolong jangan kasih waktu
Ik speelde deze zonden, ik was ongeveer 5 jaar oud, het is een heel cool spel en het is ook interessant.
Ik zou dit spel meer sterren geven als het me echt zou laten profiteren van de aanbiedingen die worden gedaan voor meer "grepen" en energie. Als ik op de aanbieding tik, doet hij niets.
Dierenarts leuk tina
Zou kunnen zijn
Prize Claw Žaid. automat. lgb
Heel leuk spel
Langzame app
Ik mis prijzenklauw seizoenen! Maak die versie alstublieft beschikbaar!
heel leuk maar te veel onderbrekingen
een beetje saai
Prize Claw Arcade sau
Geweldige game tot nu toe, maar het wachten om een advertentie te bekijken om meer grepen te krijgen, is wat vervelend.
Prize Claw Žaid. automat. lgb
Omdat je een prijs kunt winnen
slecht spel
Jammer dat je van het speelgeld geen grabs kunt kopen...
Geen van de "grijpers" is sterker of beter dan degene die het je geeft. Het laat je stomme dingen kopen. Je verspilt zoveel grepen omdat alles eruit valt. Wat toevallig het hele punt van het spel is. Dus download het niet
Gew simpel, meer voor Kids
Prize Claw Žaid. automat. bivj
Saai je moet je grijpen maar dat kan niet je grijpen zijn op of je had al geld waarschijnlijk wwl maar het is zooo saai zonde van je MB
hou ervan. vooral als je gratis munten kunt krijgen
Ik geniet van het spel, maar ik heb nog geen 10 grabs gekregen, meer dan 500 grabss die ik niet heb ontvangen
Zoals het spel. Te veel advertenties zorgen ervoor dat ik niet wil spelen
Vreselijk dat mijn dochter er de hele tijd op speelt
Verveelt na 10 minuten al. Verder vrij gestoord spel.
Het is oké om te spelen
Het is niet leuk
NA 12 minuten kan ik geen grijper meer zien
.. . . .
Het is leuk
Darkness and Flame 1 CE Abenteuer pti
Help alsjeblieft, mijn level 120-spel is nu weg! Ik heb de bovenste klauw en de beste joystick! Help me alsjeblieft, wat kunnen we doen om mijn spel terug te krijgen?
Zeer verslavend. Je zou meer gratis grepen moeten geven. Dit is een zeer ontspannend spel
Het is leuk om te spelen, maar er zijn te veel pop-up toevoegingen en bugs. Grijpers verdwijnen als ze niet goed worden gebruikt. Ik laadde het een keer en had 20 grabs, maar moest de app sluiten om wat dingen te doen, en uren later toen ik terugkwam had ik er 3? De gratis tapjoy-grepen komen ook niet opdagen, ik heb ongeveer 1500 gedaan en heb er geen ontvangen.